Wefix - wysyłka sprzętu po naprawie, formy dostawy

Ile wynoszą koszty dostawy?

Koszt dostawy jest doliczany do cen towarów lub usług w Twoim koszyku. Obie kwoty składają się na ostateczny koszt zamówienia. Podany on będzie w zamówieniu, które można zobaczyć na ekranie po wypełnieniu formularza danych osobowych, sposobu dostawy oraz formy płatności. Otrzymasz również od nas informację o przyjęciu zamówienia drogą mailową.

Zmiana adresu dostawy możliwa jest przed wysyłką zamówienia. Nie ma możliwości zmiany adresu dostawy dla przesyłek będących już w drodze do klienta.

 

Ile wynosi czas dostawy?

A) w wypadku zakupu akcesoriów

1. Na czas, po którym przesyłka trafi do rąk klienta, składa się czas potrzebny nam na jej skompletowanie (dostępność produktu) i czas potrzebny poczcie lub kurierowi na jej dostarczenie. Ponieważ towary w naszym sklepie różnią się od siebie pod względem tego, jak szybko jesteśmy w stanie przygotować je do wysłania, czas kompletowania całego zamówienia szacować należy na podstawie tego, jak długo może zająć nam przygotowanie produktu, na który trzeba czekać najdłużej.

2. Zamówienie płatne kartą lub szybkim przelewem jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy szybki przelew lub karta zostanie zautoryzowana online przez serwis Dotpay.pl.

3. Zamówienie płatne zwykłym przelewem jest przyjęte do realizacji w chwili, gdy środki dotrą na nasze konto bankowe. 

4. O zaksięgowaniu wpłaty oraz o wysyłce informujemy mailem. Znajdziesz w nim także numer nadania przesyłki. Jeśli nie dojdzie ona do Ciebie w ciągu 2-3 dni roboczych - skontaktuj się z nami poprzez adres e-mail serwis@wefix.pl lub zadzwoń na numer naszego telefonu: 531511531

B) W wypadku zakupu usług:

1. Jeśli decydujesz się na naprawę urządzenia w naszym serwisie, Twoje zamówienie obejmuje pięć etapów:

I. Złożenie zamówienia na usługę wraz z dokonaniem zapłaty za transport lub całą usługę.

II. Dostarczenie urządzenia na naprawę poprzez naszego Kuriera lub osobiście przez właściciela urządzenia.

III. Diagnozę urządzenia i potwierdzenie kosztów naprawy.

IV. Naprawę urządzenia i opłacenie naprawy

V. Odesłanie urządzenia pod wskazany adres lub odbiór osobisty w punkcie stacjonarm firmy

2. W wypadku punktów I. II. V. czas realizacji danych etapów nie jest dłuższy niż 1 dzień roboczy. 

3. W wypadku punktu III – diagnoza urządzenia nie trwa dłużej niż 2 godziny, jeśli urządzenia nie miało kontaktu z cieczą lub nie została uszkodzona płyta główna, a urządzenie obarczone jest jedynie usterką wskazaną przez Klienta (nie posiada innych uszkodzeń wpływających na poprawne działanie sprzętu).

4. W wypadku punktu IV – szacowany czas naprawy podany jest zawsze w karcie danej usługi na stronie internetowej. Jeśli serwis przewiduje dłuższy czas wykonania usługi, powiadamia o tym fakcie Klienta mailowo lub telefonicznie. Dłuższy czas wykonania usługi może być spowodowany:

bardzo złą kondycją urządzenia (powyginana obudowa, silne zabrudzenie),

zdiagnozowaniem innych usterek poza tą wskazaną przez Klienta,

faktem, że urządzenie było już wcześniej serwisowane przez inny podmiot niż weFix lub serwis autoryzowany.

kontaktem urządzenia z cieczą.

5. Jeśli serwis napotka trudności wskazane w punkcie 3. lub 4. przekazuje daną informację Klientowi. W przeciągu jednego dnia roboczego podany jest nowy szacowany termin zakończenia naprawy.